субота, 7. фебруар 2015.

TUKAO ME JE DO KRVI! Potresan iskaz Ane Marije Žujović...

Oborio me je na krevet i više puta udario šakama po licu kada sam osetila da mi curi krv iz nosa. Prestao je da me bije tek kada sam rekla da ću zvati policiju, rekla je Ana Marija Žujović kada je juče u policijskoj stanici davala iskaz povodom optužbe da ju je pretukao suprug, voditelj Vladimir Stanojević.

Došla sam u policiju jer smatram da žena koja trpi nasilje to ne bi trebalo
da krije
Ana Marija Žujović (25) juče je u pratnji advokata Sanje Glavonić stigla u Policijsku stanicu 29. novembar u 15 časova. Kako je „Blic“ saznao, inspektorima je ispričala kako je došlo do kobnog događaja i šta mu je prethodilo


Te noći, kako je ispričala, Vladimir je radio u poznatom noćnom klubu.

- Oko pet ujutru je došao kod mene. Mislim da je ušao kroz garažu. Probudio me je i rekao da moramo da razgovaramo. Primetila sam da je pijan. Bio je ljut zbog neke prepiske na Fejsbuku, a ja sam se pobunila što nema poverenja u mene i što pretura po mojim stvarima, profilu i telefonu - otkrila je sportistkinja kako su započeli svađu.

Kriv sam, sudite mi: Vladimir Stanojević (33) je inspektorima priznao da je udario suprugu i pravdao se da je to uradio zbog preljube.
Vladimir joj je tada, kaže, prvi put udario šamar.

- Upozorila sam ga da ću mu vratiti ako to ponovi. Nastavili smo priču i on me je opet ošamario. Krenula sam da mu vratim. Uhvatio me je za ruku i oborio na trosed. Uspela sam da se otrgnem i pobegnem u spavaću sobu. Krenuo je za mnom i tu je počeo opet da me udara. Nisam uspela da se odbranim. Oborio me je na krevet i više puta udario šakama po licu. Osetila sam da mi curi krv iz nosa i počela sam da plačem. Prestao je da me bije tek kada sam rekla da ću zvati policiju. Krenuo je ka izlazu i tada me je gađao nekom bočicom, ali me je promašio i izašao. Zatim sam oprala krv sa sebe - ispričala je Ana.
Iskrena podrška žena Mariji

Anabela Atijas
- Kao majku tri ćerke užasava me pomisao da i one mogle da budu žrtve nasilja. Žene, prijavite nasilje i o tome javno govorite!

Srna Lango
- Važno je o ovome govoriti, jer ignorisanje problema legitimiše njegovu pojavu. Mediji u ovome igraju veliku ulogu.

Dragana Katić
- Poznate žene javnim istupanjem podstiču anonimne da budu hrabre i prijave nasilje. Morajus e sve žene ujediniti.

Sramno - Muškarci brane Vladu

Saša Vidić
- On je moj prijatelj i ništa što govore i njemu ne može da pokvari moje mišljenje. Ana marija diže prašinu zbog jedne modrice.

Aca Lukas
Pevač takođe ne osuđuje Vladino nasilništvo, već sumnja u izveštavanje medija. Ipak, napominje da podržava ljubav, a ne nasilje.

Amel Ćeman
Pevač javno nije želeo da komentariše ovu situaciju, ali voditelju pruža podršku putem društvenih mreža i ističe da je uz njega kao njegov prijatelj.

Rekla je da ga nikad ranije nije videla takvog.
- To nije učinio moj dečko, onaj koga poznajem. Pred sobom sam imala nepoznatu osobu, izgledao je kao da mu je neko nešto sipao u piće. Najveća kazna za njega je to što se ova priča pojavila u medijima. Ne želim ja da ga kažnjavam. Došla sam u policiju jer smatram da žena koja trpi nasilje to ne bi trebalo da krije - rekla je Ana Marija inspektorima.


Sve manje žena se vraća nasilniku

- U Sigurnoj kući u Beogradu trenutno boravi 27 žena i 23 dece - kaže za „Blic“ Vesna Stanojević iz Sigurne kuće i dodaje da je ponosna što se u 2014. probudila svest žrtava, pa se manji broj njih vratio nasilniku.
- Statistički, procenat vraćanja žrtve kod nasilnika u 2013. bio je 23 odsto, dok je u 2014. iznosio 19 odsto.
Aktivistkinja i borac za ljudska prava Aida Ćorović ističe:
- Poznate ličnosti zbog svojih poznanstava i veza najčešće ostaju nekažnjene. Nedopustivo je da se nasilnicima prašta, ma koliko da su popularni. I ni po kom osnovu ne smeju da budu blaže kažnjeni.

Ona se osvrnula i na početak svoje veze sa Vladimirom Stanojevićem.
- Verili smo se u avgustu prošle godine na krstarenju. U novembru smo sklopili brak u Las Vegasu. Planirali smo za septembar veliko venčanje u Srbiji. Nikad se nismo svađali, sve do poslednjih nekoliko dana. Tada su počele nesuglasice zbog Vladimirove neosnovane ljubomore - rekla je Ana Marija i dodala da je Vladimir prema njoj bio divan, nežan i pažljiv. Istakla je i da su svađe pre deset dana, kada mu je zbog nesuglasica tražila ključ od stana.

Nakon saslušanja, kratko je rekla za „Blic“ da je sada sve u rukama nadležnih organa i da više ništa ne zavisi ni od nje, niti od Vlade. Kako smo saznali, policija je tužiocu već poslala izveštaj o saslušanju Vladimira i Ane Marije i on će odlučiti o daljem postupanju.

Tukao me suprug koji je policajac

Slavica Ć, koja je pre dve godine pobegla od muža nasilnika, kaže da se izvukla iz pakla koji je prošla zbog fizičkog zlostavljanja, ali da je upala u beznađe jer nema podršku države. Kako kaže za „Blic“, njen suprug nije adekvatno kažnjen jer je policajac „sa jakim vezama”.

- Teško je samohranoj majci sa dvoje dece koja nema svoj dom, ali Bogu hvala, zdrava sam i uspevam da nas prehranim. Srećna sam što sam zauvek napustila muža koji me je fizički zlostavljao dve godine i psihički ubijao. Pre svega sam ponosna na sebe jer sam uspela da spasem decu kako ona ne bi ispaštala. Ipak, poražena sam kao žena jer za sve što je učinio, nije kažnjen. E to je sramno, poražavajuće i ponižavajuće - ispričala je za „Blic“ zlostavljana žena.
Blic online

Нема коментара:

Постави коментар