недеља, 3. мај 2015.

Ćerka čuvene glumice ima neverovatnu životnu priču i telo od kog će vam eksplodirati srce

Ćerka čuvene glumice Ornele Muti, koja je decenijama bila seks simbol, ima neobičnu životnu priču i lepotu je definitivno nasledila od majke.
Naike se sunča
Naike se sunča, Foto: profimedia.rs
Naike Riveli je glumica, manekenka, pevačica, voditeljka. Majka joj je čuvena italijanska glumica Ornela Muti, a otac španski producent Hoze Luis Bermudez de Kastro.
Naike se u šoubiznis bacila kada je imala samo 16 godina, a već sa 20 je rodila sina koji danas ima isto toliko. Iako je bila u braku i u javnosti se pojavljivala sa muškarcima, otkrila je da je biseksualka.
- Prvu vezu sa ženom sam imala u 27. godini sa jednom italijanskom glumicom. Bile smo ljubavnice tri godine, iako smo tada obe bile u vezama sa muškarcima- rekla je Naike, koja je posle porođaja modifikovala grudi.
- Posle porođaja nisam od grudi mogla da vidim svoja topala. Nosila sam sedmicu. Posle operacije sam spala na trojku, ali se nešto iskomplikovalo, pa sam posle imala još dve operacije u Brazilu. Pravi teror. Hirurg mi je rekao:"Ako hoćeš da se promeniš spolja, moraš se promeniti iznutra". Tada sam počela da proučavam budizam i meditaciju - kaže Naike.
Ona je na svom Instagramu objavila seksi fotografije koje je napravila njena poznata majka.
Naike Riveli na odmoru na ostrvu Iskja

Naike Riveli na odmoru na ostrvu Iskja sa prijateljem (na fotki nije dete), Foto: pro
fimedia.rs

Нема коментара:

Постави коментар